Tråka eller leva?

Vilket är bäst för morgondagens husvisning? Att dra ett antal bägare och låta den överdimensionerade käften hugga kring sanningar och osanningar på krogen eller att gå hem och krypa ner i en 90-säng med en het, men troligtvis trött, flickvän? Och vad är det tråkiga?

Kanske har jag större chans att skrämma bort andra eventuella köpare från objektet jag vill åt om jag är bakisgrinig. Jag kan börja frusta med näsborrarna och säga: Fan, vad det luktar mögel. Kanske kommentera att huset ligger alldeles för långt från de allmänna färdvägarna, blir svårt att ta tåget/bussen. Hinta något om att man direkt måste byta värmesystem OCH lägga nytt tak för: Det är ju inte kul att få alla höststormar över sig, BOKSTAVLIGT talat!

Kan jag lura mig till huset tror ni?

Kommentarer
Postat av: Skaggs

Hoppas att det går bra på husvisningen imorgon.
Flytthjälp är inga problem. Det är bara att ringa...Bubba.

2007-05-04 @ 21:55:52
Postat av: Mästaren och Margarinet

Tack för supporten, Skaggs. Har precis gjort av med din sista snus. Bubba bistår med transport till husvisningen och eftersom vi flyttar in som grannar till er... Får du något marinerat för lite flytthjälp.

Postat av: bubbafett

Mr Skaggs, kastar du inte en bautasten i ett väldigt litet glashus nu?

2007-05-07 @ 20:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback