Tortellini

Att något kan var så enkelt och ändå underbart. Hade tänkt mig en burk tonfisk, men det blev MB och ett avsteg från MB-rutinen. Ingen burgare, men väl en tortellini med spenat. Satt och dividerade om Kristi Himmel och en Berlintripp med Bubba. Tjuvlyssnade till fiskare, så kallade trollare, i alkismundering. När var WCT-overaller inne och rätt på en man i femtioårsåldern på en restaurang? De jiddrade om att den ene skulle försöka undvika att dö under natten. Den andre ville väl inte fiska ensam. Sedan satt det där en annan saltstod à la 08 i oakleyglasögon och vräkte ut sina tarmar över kvinnan som inte avtalat utgång denna afton, på det viset rubbade hans värld, fick honom att fundera kring hemfärd och byte av kattsand istället för en stilla MBesque krogafton.

Havet låg blankt ikväll. Jag önskade mig en Cigarrette, 60 knop mot Bornholm, för lite miljöombyte.

Kommentarer
Postat av: Skaggs

MB utan att beställa burgare? Hmm, i och för sig är ju tortellinin inte helt fel, men SKÄRPNING! WCT en fredag, det kallar jag mod och idioti en härlig blandning. Fortsatte mästaren sin "well dressed friday"?

2007-05-04 @ 22:00:32
Postat av: Mästaren och Margarinet

Well dressed as fuck! Lika välklädd som vältalande... eller nåt.

Är avis på din tripp men inte på sällskapet du kommer ha.

Postat av: bubbafett

Jag har lite svårt för att klanka ner på något jag inte själv provat och därför egentligen inte vet något om, förutom då det visuella. Så innan jag spyr galla över den nämnda munderingen och personer som fyller ut dem till bristningsgränsen kommer jag därför vid nästa besök på MB iklä mig en sådan dress, bli stupfull, ramla över tröskeln och orden och bara prata om döden. Kanske hittar jag min nisch här i livet.
//bubbafett

2007-05-06 @ 22:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback