Ohämmad lycka

Ytterligare en urkukning skedde igår. Det gick inte att läsa min sida från kl17. Mina fingrar blev rastlösa och fick sysselsätta sig med hantlar och matlagning istället. Irrelevant och onyttigt när de egentligen önskade balansera över knappar, dansa ordbalett...

Men maten blev god, och träning gick väl,

i avighet, amen.

Nu fungerar min blogg och rubriken skvallrar om min barnsliga och ohämmade lycka!
Orka gärna Samhällets fiende nr1 och 1:2, de ger mersmak ifall man ger sig tid att läsa.

Kommentarer
Postat av: Therrorese

Är lycklig att din blogg funkar igen :)

Postat av: Mästaren och Margarinet

Therror - Det värmer!

2007-02-28 @ 10:36:37
URL: http://mastarenomargarinet.blogg.se
Postat av: lovisan

jag ler åt ordet urkukning som är ett ytterst användbart uttryck. jag lyckades inte heller hålla mina vältränade mungipor vid paris je t'aime inlägget. frankrike är ett bra land. även jag är en parisvirgin men staden bör besökas, trots det prioriteras mer exotiska städer för tillfället.

2007-03-10 @ 17:15:19
URL: http://loisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback