Hårbortfall p g a fotboll?

Ja, det var något som hände efter ligacupfinalen mellan Arsenal och Chelsea. Möjligtvis hade det med resultatet att göra, något som fick mig att vilja slita mitt hår. Kanske var det resultatet som hånade de briljanta, pigga och orädda ynglingarna i The Gunners som fick mig att vilja bli av med håret, att sälla mig till de snaggade huliganernas skara.

Men jag håller ju inte ens på Arsenal? Nej, men när ett resultat är orätt kan reaktionen bli stark. Jag tog trimmern och skalperade av mig mitt långa hår, som föll på köksgolvet. Jag började med att raka ren skulten och bli munklik. Jag ställde mig framför spegeln. Min flickvän kom in från plasket i denna stund.

Hennes reaktion var ännu starkare än min för orätta resultat. Ramaskri, hot om våld, ja, en början till huliganism från hennes sida - hon gav sig på mig och försökte limma tillbaka de tjocka testarna... nej, hon rev och slet i mitt hår, tävlade med trimmern, så förbannad var hon. Vänta nu, låter det troligt om hon nu ville ha kvar mitt långa hår?

Nej, inget av dessa möjliga scenarier ägde rum. Hon fällde bara en tår för mitt fina hår, som jag fortsatte låta falla, gillade läget och lagade mig en formidabel Carbonara. Vet inte om det italienska inslaget var en hyllning till Inter för deras vinst mot Cattania?

Kommentarer
Postat av: Therrorese

Haha, cool flickvän! :)

Postat av: Ywon

jaha vem e du varför skrev du i min blogg ?

2007-02-25 @ 21:49:29
Postat av: innebandyenligtmig

Härligt med känslor *ler* men man måste ju inte överdriva, tre röda kort, en medvetslös och så...
Arsenal kan ursäkta sig med att de är unga och inte kommit till rätta med hormonerna *ler*, modigt spelat mot rutinerade Chelsea
Kul att du hittat till min blogg, är rädd att det kommer att handla om innebandy hela våren, hockey och fotboll är åxå sport jag älskar men man vill ju inte berätta att man.. är tjej och sportfåne
Känslor:
Zedine räddade en kväll i sommar, det är bra att leva ut sina känslor

Här gråts det när MODO får stryk av Skellefteå
När dalen förlorar mot Balrog
I de här huset håller en på MU, en på Liverpool och en (9 åringen) på den som vinner
Hon är gladast *ler*
Hoppas att du tejpat tillbaka håret nu

2007-02-25 @ 21:59:36
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Postat av: Mästaren och Margarinet

Ywon - Jag är Mästaren som skriver en massa saker, lite olika prylar helt enkelt - botanisera gärna på min sida - något gillar du säkert.

Therror! Visst har jag en cool flickvän!

Innebandy - visst får en tjej vara sporttokig!

2007-02-25 @ 22:24:34
URL: http://mastarenomargarinet.blogg.se
Postat av: Therrorese

Mästaren, du körde just smeknamnet som endast och enbart min syster kallar mig. Det va oxå coolt! :)

2007-02-25 @ 22:48:04
URL: http://therrorese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback