Dildouthyrning

Varför köper alla människor, främst kvinnor men också män, nya dildos för hutlösa priser? Min vän Fredrik ställde mig denna fråga och hade direkt svaret. De vet inte bättre. Fredrik satt där i den röda soffan på MB och log ett leende som krävde en fråga. Men jag behövde inte ställa den. Den blonde skåningen tog ett djupt andetag och kastade sig ut i en förklaring av läget. Kvinnorna och männen som vågar... använder dildo. Tillfredsställelse är allt i vår samtida kultur. Jag hummade lite, var ok med det som han sagt, men inte helt säker på hans syfte. Jo, sade han, det saknas en sida av dildoinnehavet och dildobruket... nämligen den ekonomiska eller den kostnadseffektiva. Varje sann hedonist vill känna lust, men inte olusten inför att bli av med en stor bunt med pengar. Helt i linje med detta ska jag alltså starta en internetsajt för dildouthyrning. Han slog ut med händerna. Jag gick ifrån hålmun... till asgarv på några hundradelar. Inte en min från Fredrik. Han fortsatte. En dildo som någon har köpt och inte tyckt om, den ligger ofta i någon låda eller i garderoben... och utgör alltså en oförbrukad  tillgång. Vad jag också önskar ge medborgarna, sade Fredrik, är en möjlighet att byta sina dildos. Min sajt ska alltså hyra ut och även vara en bytesmarknad för dessa njutningsattiraljer. Jag visste inte vad jag mer skulle säga, så jag skakade på huvudet och önskade honom lycka till. Dagen efter ringde Fredrik mig och tipsade om sajten www.dildorentals.se.

Kommentarer
Postat av: Anne

Självklart kan jag Therapy? lines. Therapy? is the shit you know.
Så Respect to you too, som också kan dom :)


Btw; din vän har inte helt rätt angående dildo användningen. De som VÅGAR använder en OCH står för att de gör det. De andra använder en i smyg ;p

Postat av: Marie

Självklart ska man inte gömma dem, nu finns det ju såna snygga så de ska ju helst ha en hedersplats där de syns ju :P

håller med Anne, alla har en men inte alla står för det =)

2007-02-23 @ 13:04:23
URL: http://dancetilyoudrop.blogg.se/
Postat av: Mästaren

Marie har rätt. Varför gömma dildon? På bokhyllan eller på en piedestal kan de stå till allmän beskådan, men de ska vara tvättade efter bruk, det kan nog alla hålla med om?

Och visst är Anne dead on - inte alla vågar stå för sin användning av olika saker. Jag brukar inte droger till exempel, säger jag. Men jag sitter och bloggar som en drogad hur länge som helst.

/Mästaren

2007-02-23 @ 16:20:36
URL: http://mastarenomargarinet.blogg.se
Postat av: Therrorese

Bloggning är en drog....Jag funderar på en drogfri helg...

2007-02-23 @ 17:27:42
URL: http://therrorese.blogg.se
Postat av: Marie

haha, ja tvättade e ju en fördel :P

2007-02-23 @ 17:46:36
URL: http://dancetilyoudrop.blogg.se
Postat av: Mästaren och Margarinet

Therrorese - vi kan väl ta andra droger i helgen... snö t ex?

Marie - Ja, vi är överens alltså! Bra, för det tycker vi svennar om att vara!

2007-02-23 @ 17:47:41
URL: http://mastarenomargarinet.blogg.se
Postat av: Dear God

Jag tror att det är så enkelt att dildos helt enkelt har hutlösa (ja, det beror väl på vad hutlösa är) priser. Efter min shoppingrunda i veckan är jag förvånad över hur mycket sakerna egentligen kostar. Visst, det finns grejer i alla prisklasser, men de som verkligen ser intressanta ut, ja, de kostar därefter. Annars är jag lite skeptisk till dildouthyrningen, men det är sannerligen en kul idé.

2007-02-24 @ 11:24:21
URL: http://deargod.blogg.se
Postat av: Mästaren och Margarinet

Dear God,

Lite kul att börja en kommentar sådär, ser ut som ett brev till Gud. Dildouthyrningen/-bytesmarknaden är ju ett svar på det där... tar bort pengafrågan och sätter njutningen i centrum, som min vän Fredrik säger. Han kan säkert ordna biffen åt dig.

2007-02-24 @ 12:17:22
URL: http://mastarenomargarinet.blogg.se
Postat av: Honung

Njaaaa, jag är skeptisk. Om jag skulle hyra en dildo så skulle det kännas lite som att hyra en tandborste...

2008-04-24 @ 15:28:38
URL: http://honungsbullen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback