Den Som Vet Allt Om Alla

Du känner honom. Framförallt känner du henne. Hon som inte ens blinkar utan bara rabblar upp en massa fakta om personen som precis gått förbi. Ibland har du undrat: Hur kan det komma sig? Men det är bara så att hon är en av Dom. Dom som använder en stor portion av sina vackra hjärnvindlingar till att hålla reda på all sköns skit om precis den där snubben, den där kärringen och att han har satt på kärringens hund som i sin tur har bitit brevbäraren som kilat stadigt med den där dokusåpakändisen - vilken då? Jo, hon du vet som du hånglade med på den där festen.

Och så står man där. Tänker: Är det henne det är fel på eller? SKA hon hålla reda på så mycket? Men så lägger man samman ett och ett och snart är ens sista undran innan man tar taxin till sjukhuset: Vilket ska jag oroa mig mest för, AIDS eller rabies?

Kommentarer
Postat av: Therrorese

Fniss....

Postat av: bubbafett

Så passande att du fick världens största reklamblaska till din favoritrestaurang på din blogg. Ringde du och bad eller?

2007-04-19 @ 15:43:49
Postat av: bubbafett

Så passande att du fick världens största reklamblaska till din favoritrestaurang på din blogg. Ringde du och bad eller?

2007-04-19 @ 15:48:02
Postat av: M&M

Jag älskar McDo! Och Allers! Jag ringde dem båda för att de ska förgylla mitt liv här på bloggen!

Bubba Fett - Är inte Star Wars lite passé? Eller har du tagit Bubba från tuggummit och inspirerats lite av Mästarens margarin?

2007-04-19 @ 16:03:27
URL: http://mastarenomargarinet.blogg.se
Postat av: bubbafett

Passé???? Att kolla på porr är passé, vilket det aldrig kommer att bli på att titta på prinsessan Leia. Dessutom uppfyller det samma effekt.

Han heter Boba Fett och inget annat. Du kanske borde kolla mindre på porr och mer på Star Wars

2007-04-19 @ 20:14:21
Postat av: Mästaren

Bubbafett - Jag ska hyra hela triologin som blev en femologi, tror inte på nerladdning, förstår du och porr, vad är det?

2007-04-20 @ 16:27:23
Postat av: Josefine

haha! ;) så himla roligt!

2007-04-21 @ 14:11:45
URL: http://senapsgul.blogspot.com
Postat av: Josefine

haha! ;) så himla roligt!

2007-04-21 @ 14:12:25
URL: http://senapsgul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback