Är trött men kan inte sova - des pensées

1...2...3...Schtunk är underbara. Om någon skrattar för lite kan dessa provocerande clowner bli din räddning. Besök www.schtunk.se och se om de dyker upp nära dig. Om du är den som aldrig kollar på teater och tycker att det är pretentiös skit, se dessa politiskt inkorrekta snubbar och damer.

Pejlade in Hbg-PSV eller i omvänd ordning. Ingen frälsning av Larsson eller Omotoyossi. Synd.

Skriver en historia som kan bli något. Det smakar gott i själen. Men jag kan inte skriva OM historien, tyvärr. Inte annat än att jag skrattar själv när jag läser den. Novell kanske. Längre shite? Ingen tid till det nu, tyvärr.

Det lutar åt köp av stuga i skogen som ligger en kilometer från närmaste granne. Strunta i resorna i sommar och bara lyssna till skogens ljud, djuren, ens egna tankar. Någon som kommer för att hälsa på?

Åre väntar. På söndag stämplar den skitiga Saaben ut efter tunga 120 mil upp. Dippans bir och som skjuten ner för Skutan. Ravinens lätta anslag av Alp. Det fullständiga varandet i nuet och rörelsen. Zen, dude. Är innebandybenen tillräckligt starka? Ska jag få den sköna ladyn till att älska det jag älskar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback