Highlights

Toppar bloggen med några highlights - mycket läsvärda:
Bakissex...
Dildouthyrning - vad har Mästaren fått det ifrån?
Hypokondri? - ja, är inte alla mer eller mindre hypokondriker?
Knarkdeal - Skånetrafiken har en intressant policy gentemot narkomaner...
Vapenplutonium - en Anders Fogh-Rasmussen-kopia i Chanel no5... vad ska man säga?

Kommentera gärna - och kolla gärna floden av inlägg senaste veckan - kanske är något värt något?
Vill veta vad jag kan ta bort - för jag ska möblera om lite här - bara ha kvar grädden (som jag lurar mig existerar här någonstans).

Ha en trevlig 2 maj!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Du ska inte ta bort något alls tycker jag:)
Ha en fin dag du med!

Postat av: carro

hmm hur ska jag mer förklara det. Hon hoppade en bra bit samtidigt som hon skrek som en dåre. Armarna och håret flög åt alla håll å kanter. Jag blev lika chockad av hennes reaktion som hon av mitt lilla skrämseltrick !:) haha. Sen låg vi på golvet båda två och höll på att dö av skratt.

2007-05-02 @ 01:00:50
URL: http://lovelyc.blogg.se
Postat av: Lari

haha.. nilecity ja.. vuxna grabbar gör saker tillsammans osv..=) jo, det grillade blev kanon.. det var väl inte direkt så varmt här heller.. låg p en fem grader.. men vafa, var bara att klä på sig..=) gällande hur man hamnar högt på listan, så har jag inga andra tips än att skriva många inlägg.. det är ju mest aktiva bloggarna..

2007-05-02 @ 11:11:17
URL: http://webkocken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback