Självmordshandbok

Lyxsjälvmord:
Hoppa fallskärm över Sydpolen i -60C iförd endast ditt eget skinn.
Om du har hjärtproblem - skaffa en solcellsdriven pacemaker och utrusta en polarexpedition, ge er av i december.

Konstnärligt självmord - för dig med behov av att bli bekräftad:
Om du vill färga dina medmänniskor - hoppa upp och nicka en helikopters rotorblad.

Självmord för den ordningsamme:
Beställ tid på bilkrossen, kör fram bilen och vänta.

Självmord för dig som har tid och inte är frusen av dig:
Klättra ner i en glaciärspricka på Argentière-glaciären på våren, lyssna på hur isen rör sig, vänta.

Självmord för en dramaqueen:
Ta dig till New York, stig in på något Precincts polisstation, skrik: Die you pigs och vifta med en verklighetstrogen pistol... bara det att den råkar skjuta vatten.

Kommentarer
Postat av: Kanina

Kul blogg du har. Jag har själv funderat över ett blogglinlägg som handlar om ämnet självmord men har inte vågat p.g.a risken för missförstånd. Nu kanske jag vågar :D Vem vet, kanske dyker upp en solig dag.

Postat av: Therrorese

Jag skulle köra på Dramaqueen...=)

2007-03-22 @ 16:56:19
URL: http://therrorese.blogg.se
Postat av: Nils

Jag får inte ge någon kommentar, jag vet inte varför. Jag strider mot det enda..Jag hoppas du förstår.
Skriv gärna.

2007-03-25 @ 01:27:16
Postat av: nils

Skämt och sido, gillar bloggen.

2007-03-25 @ 23:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback