Sex=framtid

Helt blank ligger hon framför mig. Jag vet bara vad jag vill få ut av henne, inte vad hon kommer att ge. Vad kan jag kräva av henne? Ingenting - jag har ju endast utfäst en önskan. Krav känner inte framtiden till, hon är en impulsiv madam. Man förutspår framtiden gång efter annan, men därpå, rent godtyckligt kan tyckas, lurar hon av en brallorna när man tänker på något annat.

I januari 2008 kan jag bli far.
I februari samma år också, kanske troligare då?
Kanske dröjer det till mars
eller april.
Förresten vill man ju inte att barnet ska bli ett aprilskämt.
Jag önskar att det inte blir i maj, eftersom både jag och min far fyller år då och kanske vill ha firandet för oss själva. Å andra sidan är det ju praktiskt att fira oss alla tre på en gång. I såfall får det bli en son. Tre generationers män kan samlas och bråka om eviga sanningar och osanningar. Hoppas den mest förvirrade kommer att vara min far, eftersom jag är 23 år yngre än honom.
I juni kan det ju bli en dubbel festlighet, två anledningar som gör det ännu viktigare att träffas.
I juli vore bra för min sköna dam - att slippa den stora magen under den varmaste månaden.
I augusti. Kan ge popularitet. Att bli den som klassen sjunger för först - den personen glöms inte bort. Populär, men också orädd för att säga obekväma saker, ska hon vara.
I september faller första löven, tittar hon ut då kan hon få ett gott bollsinne - se lövet falla och anticipera ögonblicket när det tar mark.
I oktober ser han eller hon rött. Blir det en tjej kanske hon ser rosa. Ursäkta! Blir det en metrosexuell kille kanske även han ser rosa. Jag hatar rosa, förutom på ett väl valt ställe.
I november sprallar ungen upp den dystra, tomma månaden.
I december är det inte roligt att fylla år - Jesus tar all uppmärksamhet i konkurrens med Tomt
Och kanske är mina spermier stela, oförmögna att simma. Kanske har de tröttnat på att vänta så länge, glömt bort vad de ska göra eller begått kollektivt självmord och vips så visar Madam framtid vem som bestämmer igen.

Förvänta dig inget och framtiden blir det sanna mysterium hon vill vara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback