Kylskåpstom

Kylskåpstom afton, el vacío, tomrummet har inträtt. Ett huvud fullt av ingenting har jag nu... men hoppas att min långa Barcelona-berättelse fångar någons intresse och att det blev något värt att läsa trots den urblåsta skallen. En stor eloge till alla som orkar med att läsa mina långa berättelser - ni borde få läsmedalj eller något. Å andra sidan finns det ju de som orkar läsa romaner, så de där medaljerna skulle delas ut för ofta och alltså inte värderas speciellt högt.

Återkommer med en berättelse om lyxhotellet och andra betraktelser...

God Natt och se till att sova lite nu!

Kommentarer
Postat av: Therrorese

Jag vill då ha läsmedalj tack :) Sov gott!

Postat av: sven sparare

Halloooy läromästarn stop njutit av bcn-historian stop finns några till stop spotta på hundar stop springa från säkra ligg stop köpa lakrits stop

2007-02-26 @ 08:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback