Något jag spyr över

En källa som kräk tas ur är för mig testosteron. Jag blir provocerad av att se alla spänniga jävlar som låtit testosteronet gå före vett och intellekt. Men det är inte dessa dumma jävlar som jag vomerar över mest. Nej, det är tjejerna som sätter ribban lågt som får ta detta. Varför kan ni inte neka machopuckona tillträde till era vaginor? Kan ni inte sätta upp ett IQ-test i porten? Eller i alla fall släppa lite på det obegåvade "I-love-the-bad-boy-who-will-give-me-a-black-eye-and-cheat-on-me"-stuket.

Ok. Jag har burit ett sexpack och jag har betett mig föga gentlemannamässigt i vissa lägen, men kom igen, det är därför jag vet vad jag snackar om. Grabbar med empatibrist, för mycket testosteron, en benägenhet att ta ut ilska på levande varelser eller döda ting, ska hållas kort. Ge dem inga fripass de inte förtjänar. Ladies, en bättre värld är möjlig. Gentlemen, var just det, gentlemän.

Kommentarer
Postat av: martin svensson

Ibland känns det lite klurigt att leva men misströsta inte. McDonalds, IKEA, Seagrams(lite otippat)och Warner tar hand om oss om vi inte reder ut det.
Känns tryggt. Trevlig läsning häromkring förresten.
vi ses.

Är det inte konstigt att en kanadensisk whiskeyjätte äger Evert taubes visor?

2007-04-24 @ 12:58:45
Postat av: Rebecka

Hmm, det frågar jag mig med.. Inga svar tyvärr.

Haha, vi gillar dataspel båda två, ser jag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback