Men det är inte alltid skrattet..

...hjälper. Ta till exempel det här exemplet. Jag sitter lite lätt onykter på en kräftis. Äter smågodis. Skrattar. Får en bit i fel strupe. Börjar känna mig kvävd och undrar om det finns tillfällen man inte ska skratta. Magnus Bettnér tycker att man kan och ska skratta åt allt. Jag håller inte med, där jag börjar bli blå i ansiktet och undrar vad som händer vid tunnelns slut, ifall det finns en tunnel. En kollegas man rycker tag i mig, utför en mästerlig Heimlichs manöver. Jag lever, överlever och ler. Men inte skrattar jag.

Kommentarer
Postat av: carro

Tack :) När jag fyller den med något?:) inlägg? Så ofta jag kan!

Postat av: sanna

Nice

2007-04-23 @ 21:25:36
URL: http://wiiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback